سوراخ کاری CNC

نمونه دستگاه سوراخ کاری CNC چوب مدل CNC-1000 ساخت کشور ایتالیا مناسب برای کارگاه ها و کارخانه های تولید کننده محصولات چوبی

ماشین سوراخ کاری CNC Griggio در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید می گردد که کاربرد آن در صنایع ام دی اف بوده که نقشی مهم در کارهای تولید انبوه داشته و دقت و ظرافت کار را در صنایع ام دی اف افزایش می دهد . ماشین سوراخ زن Griggio فوق یکی از پیشرفته ترین ماشین آلات موجود در بازار بوده که توانایی و دقت بالایی در انجام کار به دلیل استفاده از قطعات مرغوب همچون خط کش های Siko به اثبات رسیده . ماشین سوراخ زن Griggioفوق دارای 4 وجه کار و یک سطح به انداره 1000 میلیمتر و دارای 130مته می باشد و توانایی سوراخ زنی تا قطر 65 را دارا می باشد . نیروی محرکه این دستگاه بال اسکرو می باشد که حرکتی روان و دقیق را برای این ماشین به همراه دارد . همچنین در ماشین سوراخ زن فوق دوران باکس ها 0 تا 90 درجه می باشد . سیستم کنترل آن توسط کامپیوتر و نرم افزار می باشد و برای کارگاه های نجاری و خط تولید کارخانجات تولید کننده محصولات چوبی بسیار مناسب می باشد.

دستگاه سوراخ کاری CNC

مشخصات فنی دستگاه سوراخ زن CNC-1000 ساخت کشور ایتالیا به شرح زیر می باشد

مشخصات فنی دستگاه سوراخ زن CNC

 

جهت دریافت کاتالوگ فنی دقیق دستگاه سوراخ کاری CNC -1000 ساخت کور ایتالیا کلیک کنید.

برای دریافت مشاوره تخصصی جهت بهترین انتخاب ماشین آلات متناسب با کارگاه و فعالیت شما لطفا با متخصصین مستقر در شرکت در تماس باشید.

مطالب مرتبط