پرس وکیوم چوب

◄◄ در تماس باشید : ►►

معرفی دستگاه پرس وکیوم چوب مدل Maker E – دستگاه پرس وکیوم ممبران

دستگاه پرس وکیوم چوب

سیستم کنترل عملکرد پرس وکیوم چوب Maker E:

کنترل پروسه در این دستگاه توسط PLC انجام می گیرد. کارت کنترل دما و صفحه نمایش ۷ اینچ رنگی لمسی سایر ادوات مربوط به سیستم کنترل می باشد که همگی از طریق شبکه صنعتی Modbus RS485 با یکدیگر در ارتباط می باشند.

پانل کنترل دستگاه بسیار کارآمد و کاربرپسند بوده، و دارای ۳ مد عملکرد مختلف دستی، اتوماتیک ۱ جهت انواع PVC و اتوماتیک ۲ جهت روکشهای طبیعی و کاغذ و انجام عملیات خمکاری می باشد.

این سیستم قابلیت ذخیره ی ۳۰ برنامه جهت کار با روکشهای مختلف با رنگها و ضخامتهای متفاوت را دارا بوده و قابلیت کنترل دمای شروع وکیوم، دمای نهایی پروسه، تعداد سیکلهای کنترلی پمپ وکیوم و همچنین زمان کل پروسه را دارد. همچنین مجهز به سیستم کنترل کشش PVC جهت سهولت در بکارگیری انواع PVC با ضخامت بسیار پایین می باشد.

سیستم پیشگیری از چروک شدن

سیستم پیشگیری از چروک شدن PVC، ابداعی شرکت درفک ماشین، جهت سهولت در به کارگیری انواع فویل ها با ضخامت و کیفیتهای مختلف.

سیستم کنترل حرارتی پرس وکیوم چوب:

۱٫آپشن اینفرارد infrared option (سنسور غبر تماسی) : این سنسور بصورت غیر تماسی دمای سطح قطعه کار را حس می کند و بر اساس دمای واقعی قطعه کار عمل می کند.

۲٫ترموکوپل، دمای هوای داخل را اندازه گیری کرده و فعالیت های دستگاه بر اساس دمای هوا مشخص میشود.

المنت های حرارتی:

در این دستگاه دما به سرعت بالا رفته و به سرعت نیز خنک می شود. در این سیستم از المنتهای تابشی استفاده می شود که بدین وسیله در میزان انرژی مصرفی صرفه جویی خواهد شد. وقتی کار شروع می شود المنت ها روشن خواهند شد و وقتی کار یک میز به پایان رسید خاموش می شوند.

هنگام استفاده از PVC های با ضخامت بسیار پایین (۰٫۸ و ۰٫۱۳ میلیمتر) چنانچه از کل توان پمپ جهت پایین کشیدن فویل استفاده شود، امکان سوراخ شذن یا پاره شدن آن وجود دارد که توسط این سیستم این مشکل مرتفع می گردد.

سیستم ممبران:

این دستگاه دارای یک سیستم ممبران برای کار با روکش های طبیعی و خم کردن MDF یا فویل های کاغذی بوده و قابلیت نصب سیستم ممبران در هنگام مونتاژ دستگاه و یا پس از آن نیز وجود دارد.

سیستم کنترل دبی پمپ وکیوم جهت سهولت در به کارگیری فویل های بسیار نازک:

با استفاده از این سیستم می توان سرعت اعمال فشار بر قطعه و همچنین سرعت کشیده شدن pvc را کنترل کرد.

هنگام استفاده از PVC های با ضخامت بسیار پایین (۰٫۸ و ۰٫۱۳ میلیمتر) چنانچه از کل توان پمپ جهت پایین کشیدن فویل استفاده شود، امکان سوراخ شذن یا پاره شدن آن وجود دارد که توسط این سیستم این مشکل مرتفع می گردد.

سیستم کنترل فشار وکیوم جهت روکش کردن دربهای HDF با شبکه های هانی کامب:

توسط این سیستم فشار نهایی اعمال شده از جانب پمپ بر قطعه قابل کنترل بوده و نیز می توان فشار پمپ را جهت روکش کردن قطعاتی که دارای شبکه داخلی هانی کامب و یا سایر شبکه ها با استحکام پایین هستند کاهش داد.

مطالب مرتبط